Jakoś nieswojo…

9 marca 2004

Ostatnio jest jakoś dziwnie nieswojo. Wszystko się zmienia, a jakbym niepodlegała tej zmianie…
Nawet notek nie potrafię już pisać XDD
Odechciało mi siem XP
Tyo miała być smutna nota, ale i tak będzie smutna :P
Już nawet nie chodzi mi o ten głupi dzień kobiet…
*
(nie pisałam? Chłopacy z klasy nic nam nie dali _^_ Dopiero dzisiaj rozdali siakieś wafelki za 30 gr… Normalnie suuuper XD)
*
Właściwie, tyo nie wiem o co mi chodzi XD Ale tyo chyba widać po notkach XD
Nie tylko na tym blogu, ale na 2 pozostałych :P
No i nielicząc rpg z Naruto XDDD
Wszystkie notki są smutne ;__;
No dopiero teraz zaczynam wracać do siebie. Jeżeli jest do czego wracać XD
Dobra, już nie bede siem meczyc nad ta notka… I tak pisze ja juz za dlugo… XD
Do zobaczyska! :D

8 Odpowiedzi na “Jakoś nieswojo…”

  1. 1 maciejka Pisze :

    no wiesz…my nawet piasku z boska nie dostałyśmy:)

  2. 2 Sakura (Dodo) Pisze :

    A wiesz ze znam to uczucie? Tej obcosci w kazdym miejscu.. brr :/ Jakby co Tusia to przyjedź do mnie ;) Pogadamy jak za dobrych czasów XD (pławniowickie trawy XDDDD)

  3. 3 Leni Pisze :

    ja ostatnio jakaś zalatana jestem no i nie pisałam ni na blogu. A tak w oóle to miałam czyszczenie kompa i była dupa. I miałam dużo anime do oglądania no i ogólnie to dużo-dużo wszystkiego. Nawet robię makietę z Władcy Pierścieni na konkurs w Plazie. Ale i tak nadal jestem leniwa. Jak mam wolny czas (a mam, mimo tego co wyżej napisałam, dużo)to siedzę do góry brzuchem ^^ taka już jestem :P nic tylko coś bazgram czy czytam mangi, czy słucham muzyki. Tak ciapciam z kąta w kąt i mi czas mija, a tłumaczę się mówiąc, że jestem zawalona robotą ^^’ baka….

  4. 4 Leni Pisze :

    Aha! A na dzień kobiet to my po ciulipanie dostałyśmy! A już myślałam, że te dupki nam nic nie dadzą >,< A co do tego bloga o naruto to własnie kciałam się tam zapisać i wysłałam maila, z prośbą o dokładniejsze przybliżenie mi zasad udziału w tym czymsik, więc może jak masz troszkę czasu, to wpadnij do mnie na bloga i napisz proszę dokładnie o co w tym biega ^^’

  5. 5 Dodo Pisze :

    Przepraszam ze nie zrobiłam tego wczoraj…
    WSZYTKIEGO NAJLEPSZEGO! :* Duzo Mang, usmiechu i znalezienia Kogos Tylko Twojego *^^* Niech sie spełnia wszystkie twoje marzenia :* cmok XD

  6. 6 Dodo Pisze :

    Njiu notka!!

  7. 7 Piter Pisze :

    n/c :)

  8. 8 Dodo Pisze :

    Piter.. chowaj sie! XD

Napisz odpowiedź


  • RSS